• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

«Сільська школа дуже тісно пов’язана з соціумом – з життям села, сільської громади і кожним його мешканцем зокрема. Вчителі, учні, односельці – це як великий рід. Тому в особистості учня дуже яскраво виявляється риси цього роду. Навколишнє середовище – школа, сільська громада, аж до дитини, за якою стоїть цей рід, живе своєю родовою культурою. У селі, як кажуть, усі на виду. Оцінковий підхід цього ж роду до всіх своїх складників має велике виховне значення. Тому саму шкільну систему можна розглядати як складник цього соціокультурного середовища». В. О.Сухомлинський

/Files/images/фото вчителів.jpg

Співпраця школи, сім'ї і громадськості

«Виховує все: люди, речі, явища, але перш за все і більше за все – люди. З усім найскладнішим світом оточуючої дійсності дитина входить у безкінечну кількість відносин, кожні з яких розвиваються, переплітаються з іншими відносинами, ускладнюються фізичним і моральним зростанням самої дитини… Направити цей розвиток і керувати ним – завдання керівника».

А.С. Макаренко

/Files/images/Фото0029.jpg

«Тільки разом із батьками, спільними зусиллями вчителі можуть дати дітям велике людське щастя»

В.О.Сухомлинський

Основні форми роботи з батьками

• загальношкільні батьківські збори;
•засідання ради школи за участю дирекції або спільне засідання адміністрації й батьківського комітету;
•індивідуальні бесіди з батьками;
•консультації для батьків;
•участь батьків у засіданнях педагогічних рад і в інших педагогічних, методичних або виховних заходах;
• проведення дня відкритих уроків і виховних годин для батьків;
• щорічне проведення батьківських конференцій із питань освіти й виховання дітей;
• участь батьків у проведенні батьківського лекторію;
• участь батьків в організації й проведенні традиційних свят школи

Функції батьківського комітету

•виконання рішень загальношкільних батьківських зборів;
•активна участь у розробці Програм діяльності школи;
•здійснення прийому та облік батьківської спонсорської допомоги;
•контроль за ефективністю використання матеріальних цінностей у навчально-виховному процесі.

/Files/images/ДНЗ.jpg

Політаєва М.О. - голова батьківського комітету ДНЗ

/Files/images/1-5 клас.jpg

Коваленко Г.П. - голова батьківського комітету 1 класу
Пух О.О. - голова батьківського комітету 5 класу

/Files/images/2 клас.jpg

Прокопенко Т.М. - голова батьківського комітету 2 класу

/Files/images/3 клас.jpg

Довга Ю.В. - голова батьківського комітету 3 класу

/Files/images/41 клас.jpg

Бутенко С.Г. - голова батьківського комітету 4 класу

/Files/images/6 клас (Копировать).jpg

Чаленко Г.І. - голова батьківського комітету 6 класу

/Files/images/7 клас (Копировать).jpg

Лагутіна Т.О. - голова батьківського комітету 7 класу

/Files/images/8 клас (Копировать).jpg

Скрипка Н.В. - голова батьківського комітету 8 класу

/Files/images/9 клас (Копировать).jpg

Майстренко Н.В. - голова батьківського комітету 9 класу

Батьки учнів Капустинського НВК активні учасники шкільних ярмарок

/Files/images/фото ярм.JPG

/Files/images/фото ярм 1.JPG

/Files/images/фото ярм 2.JPG

І пісня тут лине!
І сміх скрізь лунає.
У кожного радісна усмішка сяє.
Таке в Капустинському НВК буває!
ССпівпраця батьків, вчителів і дітей)

/Files/images/фото ярм 3.JPG

/Files/images/фото ярм 4.JPG

/Files/images/1 веркс.JPG

/Files/images/1 вересня 1.JPG

Функції Ради школи

•виконання рішень загальношкільної конференції;
•схвалення режиму роботи школи;
•контроль за ефективністю роботи батьківського комітету, піклувальної ради й учнівського самоврядування;
•участь у розробці програм діяльності школи;
•розгляд питань навчально-виховного процесу

Школа – для громади, громада – для школи

/Files/images/інвал.jpg

/Files/images/SAM_0696.JPG

Батьки – постійні учасники виховних заходів

Функції Піклувальної ради

•виконання рішень загальношкільної конференції;
•надання допомоги малозабезпеченим учням;
•відзначення кращих вчителів та учнів школи;
•сприяння в організації спортивно-масових і культурно-просвітницьких заходів;
•допомога в організації роботи щодо зміцнення матеріально-технічної бази школи.

Голова піклувальної ради: Обиюх А.М. - священнослужитель

Заступник голови піклувальної ради: Бутенко С.Г. - підприємець

/Files/images/41 клас.jpg

Секретар піклувальної : Коваленко Г.П. - завідуюча відділенням зв'язку села Капустинці

/Files/images/Коваленко.jpg

Члени піклувальної ради:

Бутенко О.О. - голова ФГ"Родолад"

/Files/images/SAM_0698.JPG

Результати співпраці в системі «учні – батьки – педагоги – громадськість села – адміністраціяшколи»

•реалізується право вчителів, учнів і їхніх батьків на участь в управлінні школою;
•створюються сприятливі умови для адаптації дітей до сучасних життєвих вимог;
•значно зростає підтримка з боку громадськості у вирішенні проблем, пов’язаних із матеріальним забезпеченням школи;
•належна увага приділяється соціальному захисту дітей із функціонально неспроможних сімей.

Користь для учнів

•збереження здоров'я;
•покращення успіхів у навчанні;
•краща поведінка та активніша участь у роботі класу;
•позитивне та сумлінне ставлення до виконання домашніх завдань;
•регулярне відвідування школи;
•підвищення інтересу до навчання в закладах вищої освіти.

Користь для батьків

•усвідомлення позитивного впливу на освіту своїх дітей;
• глибше розуміння роботи школи;
• встановлення кращого спілкування між батьками, дітьми та вчителями;
• залучення батьків до навчання дітей вдома;
• спонукання батьків до підвищення своєї освіти;
• відвідування та допомога в організації шкільних подій;

• популяризація національної культурної спадщини.

Користь для вчителів

•задоволення батьків роботою вчителя;
•підвищення оцінки директором роботи вчителя;
•задоволення від своєї роботи (зменшення звільнень);
•зменшення витрат навчального часу на вирішення проблем дисципліни;
•глибше розуміння культури школи та громади.

Користь для школи

•підвищення ефективності роботи школи;
•зміцнення і поглиблення позитивних стосунків між школою і сім'єю;
•надання необхідної та корисної інформації для батьків без використання коштів на друкування і розмноження матеріалів;
•надання підтримки школі з боку громади та батьків;
• розвиток обдарованості дітей;
• фінансова підтримка для школи.

Користь для громади

•ефективне використання можливостей громади для об'єднання зусиль, спрямованих на досягнення спільної мети;
•залучення батьків та громади до роботи

в школі, набуття при цьому нових умінь та навичок;

•успішне виконання роботи в школі надає людям почуття власної гідності та задоволення.

Школа - не просто мiсце навчання й роботи, а й особливий, унiкальний центр єднання i любовi, свiт знань, творчостi i фантазiї

Кiлькiсть переглядiв: 1223

Коментарi